Beoordelingen van Selene Weesp

Recente recensies

5.0
TP
vandaag

Goede kwaliteit, heel snel kunnen ophalen na bestelling!!

Joris lit
gisteren

Ik bestel hier niet meer!!! 2 pizza's besteld...moest erachteraan bellen waar het bleef!!!! Bleek een storing bij sitedish te zijn. Na eindelijk de bestelling te hebben ontvangen was op 1 van de pizza's een ingrediënt niet aanwezig( artisjok), gebeld om te vragen of we niet misschien een verkeerde bestelling hebben gehad, maar dit was wel goed ze hadden gewoon geen artisjok binnen gehad en vervangen met olijven. Begrijp niet waarom ik als klant niet word gebeld dat het wat langer duurt door een storing, en zeker als er een ingrediënt niet is. Dit is geen service!

Reactie van Selene

Joris, je hebt volstrekt gelijk en ik nodig je uit nogmaals op mijn kosten te bestellen om het goed te maken. Het was inderdaad gisteren door storingen een evening from hell, maar daar hoor jij as gewaardeerde gast geen last van te hebben. Bel me en geeft me nogmaals de kans om te laten zien dat het wel goed kan. Groet Jeff

D
26 mei 2022

Wel jammer. Had penne besteld maar kreeg spagetti maar evengoed heerlijk gegeten

Anna Maria Bol
26 mei 2022

Eten was lekker, maar schrijf op de deksel van de pasta welke pasta er in zit.

Fam. Eitjes
26 mei 2022

Heerlijk gegeten wederom.

Terrence Hermelijn
26 mei 2022
Sandra
26 mei 2022

Bestelling was een kwartier later wat geen probleem is maar misschien was daardoor de pizza lauw. Dat was wel jammer. Smaak was prima maar moest wel snel eten.

Albert & Mary
22 mei 2022

Wederom Top!

Ashley
22 mei 2022

Ontzettend jammer dat de receptuur van de spaghetti meatballs is veranderd. Lijkt of er kant en klare gehaktballen worden gebruikt waar weinig smaak aan zit.

Anon
19 mei 2022
Nicole
16 mei 2022

een uur wachttijd tot bezorging Best lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
15 mei 2022

Voor half 6 besteld en 7u geleverd op een donderdag. Volgende keer bestel ik weer ergens anders.

Max Boeckhorst
14 mei 2022

De lasagna was meer soep dan lasagna. Nooit eerder zo slecht. Excuus van restaurant: het is is hier hectisch. Bestelling 1 uur te laat

M
13 mei 2022

Heerlijke pizza's en snel geleverd !

C. Snel
8 mei 2022

Lasagne was zoals altijd heerlijk. De knoflookboter ook heerlijk alleen dit keer was het warme broodje vergeten. Hoop volgende keer weer een lekker broodje met knoflookboter als bijgerechtje te vinden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzanne
6 mei 2022

Ditmaal miste de rucola, parmezaan, salami en artisjokken, niets voor jullie om zoveel fouten te maken wel jammer.

anneke
3 mei 2022

pasta gorgonzale was niet zo spaghetti ws heerlijk

Ellen
2 mei 2022
Perlee
2 mei 2022

Pizza' s waren lekker 👍 Fijn dat de bezorger even belde voor het adres. Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
1 mei 2022

Zoals altijd: heerlijk! Deze keer met een volle spaarkaart zelfs een gratis gerecht gekregen, bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
1 mei 2022

Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pien Haakman
1 mei 2022

Had 4 pizza’s besteld en werd binnen 20 minuten bezorgd. Helaas waren er twee verbrand. Ik heb gebeld en kreeg meteen twee nieuwe pizza’s aangeboden welke ook weer binnen 20 minuten werden bezorgd. Goed opgelost en de smaak is altijd top!!

Mary van Wijngaarden
30 april 2022

Heerlijk warm vers eten!

Albert & Mary
25 april 2022

Wederom verrukkelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. B.
24 april 2022

Alles weer perfect gemaakt en gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bos
19 april 2022

Zoals gebruikelijk perfect.

Pien Haakman
16 april 2022

Heerlijk verse pizza’s met krokante dunne bodem. Bezorgd eerder dan verwacht en heel vriendelijk. Gewoon top!

1383
15 april 2022

Top!

Dennis
11 april 2022
Wim Kuiper
11 april 2022

Pizza smaakvol, echter warmer vanaf keuken kan zeker. Ik was expres zelf d pizza gaan afhalen. Moest nog wel klein momentje wachten. Tja, snel in 3 minuten naar huis gefietst. Dan verwacht je een warme pizza en geen lauwe. Ook al is het de drukke zondagavond.

G.J.Schultz
9 april 2022

De fooi komt niet bij de bezorgers !!

Reactie van Selene

geachte heer/mevrouw Schultz. Alle fooi van het restaurant en bezorg gaat naar mijn personeel toe. Daar ben ik trots op want dat is bij veel restaurants wel anders. Er is echter wel een verdeling om de verhoudingen gezond te houden. Zo hebben de medewerkers zelf een verdeling gemaakt over bezorg fooien. De keukenstaf levert het meeste werk dus het is logisch dat zij ook een deel van de fooi ontvangen. Ik hoop uw opmerking ontkracht te hebben want deze was totaal bezijden de waarheid.

Overmars
5 april 2022
Marjolein
5 april 2022

Heerlijk van smaak en lekker dun. Ze waren alleen lauw tot koud dus dat was echt jammer.

S. Martha
5 april 2022
Marion de Jong
4 april 2022

Mooi op tijd en goed warm. Smaakte heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guus
3 april 2022

Het broodje was vergeten, terwijl dat onderdeel zou moeten zijn van het gerecht met aubergine.

Reactie van Selene

Hoi Guus jammer van dat broodje. Het is het extra wat we altijd bij het gerecht doen, dat zijn onze gasten gewend, maar gezien de enorm stijgende kosten zijn we wel aan het kijken of we dit vol kunnen houden. Wij waarderen jouw mening als vaste gast enorm. Dus zou je ons willen bellen om met ons mee te denken of en hoe we deze extra service overeind kunnen houden. ons nummer is 419500 en vraag naar Florent of Jeff. Als je dat wilt doen zijn we je dankbaar en zo niet ook begrijpelijk. groet Florent en Jeff

Niet relevant
2 april 2022

Voor het eerste keer besteld. Bezorging op tijd. Pizza besteld en ik was niet echt onder de indruk. De pizza was lauw en waarschijnlijk niet met heel veel liefde gemaakt, dat kon je zien en proeven, wel jammer. Zal hier niet zo snel weer bestellen helaas.

Cees Sluyk
30 maart 2022
Engels
30 maart 2022

Eten was op tijd, goed warm en prima van kwaliteit. Perfect.

Tatiana
29 maart 2022

Kwaliteit is naar beneden gegaan. Qiattro stagioni was een pizza met overal ham salami en champigons, niks geen stagioni, En de pizza met 'italiaanse boeren ham' (porccetta) was belegd met dezelfde vierkante plakjes fabrieksham als de quattro stagioni.

Steve Langham
28 maart 2022

Altijd lekker pasta en pizzas bij Selene - altijd een van mijn favoriet restaurants

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bonsen
27 maart 2022

Keurig afgeleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marly
24 maart 2022

Uit de kunst Weer heerlijk gegeten

Guus
23 maart 2022

Heerlijk eten en goede bezorging, zoals altijd

Neuhuys
21 maart 2022

Netjes op tijd en lekker, helaas de opmerking bij 2 calzones (geen ui en de andere geen paprika en champignons) helaas niet gelezen of iets mee gedaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjors
20 maart 2022

Goede pizza’s, vlotte en vriendelijke bezorging, aanrader!

Wim
12 maart 2022

Het smaakte weer prima, maar de bezorging was minder. Eén van de twee bakjes lag op zijn kant met een flinke knoeiboel tot gevolg.

Jonker
11 maart 2022

Lekkere pizza, snelle gezorging

Eric
9 maart 2022
Bestelling 80963DFA
7 maart 2022

De bestelling werd een kwartier na de opgegeven tijd bezorgd. De bestelling bestond uit 1 carpaccio, 1 salade en 4 pizza’s. De carpaccio en salade zagen er prima uit en smaakten heerlijk; de 4 pizza’s waren zeer karig voorzien van ingrediënten. De pizza porcchetta was het ergste, de rucola en Parmezaanse kaas waren niet toegevoegd. We hebben vanwege het late tijdstip niet direct naar Selene gereageerd. Maar de teleurstelling is groot omdat we onze gasten niet de Italiaanse maaltijd hebben kunnen geven, die we van Selene gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Selene

Beste .... Zo jammer dit te horen, dit hoort natuurlijk niet te gebeuren, mijn oprechte excuses. Nu zeggen had me gebeld en we hadden het opgelost heeft geen zin want het is gebeurt. Bel me dinsdag na 2en even en dan maak ik het alsnog goed met u. groet jeff van selene

Wendy
7 maart 2022

Heerlijk als altijd😃!

Bestelling 71362RJI
6 maart 2022

Bestelling werd eerder dan aangekondigd bezorgd. Zag er lekker uit en smaakte prima.

Marianne
5 maart 2022

Heerlijke pizza's, bezorgd op de tijd, zoals was doorgegeven

Anoniem
3 maart 2022

Lekkere pisa.

Mary
28 februari 2022

Heerlijk gegeten, goedvinden temperatuur! Snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
28 februari 2022

Heerlijke pisa,en lekker warmte

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ankie van Egmond
26 februari 2022

niets dan complimenten het eten was nog prima van temperatuur smaakte heerlijk en bezorging stipt op tijd

Sjoerd
25 februari 2022
Sjef Raaijmakers
25 februari 2022
Brenda
25 februari 2022
Anoniem
23 februari 2022

Altijd goed. Vriendelijke bezorger.

M Overmars
23 februari 2022
anneke
13 februari 2022
Marry
13 februari 2022

Erg lekker en netjes op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luna
13 februari 2022

Op de ene pizza zijn alle onderdelen neergekwakt, op de andere pizza zaten geen spaanse pepers en er zat blauwe kaas op

Petra
12 februari 2022
A Raaijmakers
6 februari 2022

Keurig op tijd .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne Riemslag
4 februari 2022

Binnen 20 minuten stonden ze met een heerlijke pizza voor de deur! Goede kwaliteit zoals van ze gewend!

Dick Kuijl
3 februari 2022

Het was weer heerlijk! Nog een extraatje gekregen ook. 👍

Ellen
31 januari 2022

Hij was lekker maar voor de tweede x geen artisjokken op de pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dayene Haas
31 januari 2022

Prima service, heerlijk eten

Rengelink
30 januari 2022

Jammer dat er weer geen artisjokken op de pizza vegateriana zat, terwijl ik daar expliciet om gevraagd had. Verder was de kwaliteit van het eten prima.

Brenda
24 januari 2022

Biefstuk was weer super jammer dat ondanks verzoek de champignons maar niet doorgebakken worden ook vorige keren niet. Bezorgtijd was wel heel erg lang deze keer maar het zal wel druk zijn geweest. .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fleur
19 januari 2022

Zoals altijd weer super lekker gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riet
16 januari 2022

Keurig op tijd. Heerlijk gegeten, was weer een feestje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana
16 januari 2022

Blijft de lekkerste pasta👍🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Audrey
16 januari 2022

Lekker als altijd en super snel bezorgd!

Doret
14 januari 2022

Heerlijk eten en supersnel geleverd. Top!

Piet
11 januari 2022

Het was op tijd, goed warm en goed belegd en smaakte uitstekend

Saskia Pennekamp
10 januari 2022

Het was weer perfect!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike Bleijenberg
9 januari 2022

Top heerlijk gegeten

Albert en Mary
9 januari 2022

Heerlijk wederom, biefstuk( ossenhaas ),iets te hard gebakken. Alles mooi verpakt, waardoor het warm was. Heerlijk gegeten!

Terry
9 januari 2022
Fleur
9 januari 2022

Heerlijke pasta en salade gegeten! Salade is erg gevuld evenals de pasta.

Birkhoff
8 januari 2022
Sandra
8 januari 2022

Was weer heerlijk!

Helen
8 januari 2022

Heerlijke pasta’s! Warm bekeuring op tijd bezorgd. Zaten helaas geen broodjes bij (wel heerlijke kruidenboter).

Terry
8 januari 2022
Hanny
7 januari 2022

Altijd goed.

J. Brouwer
3 januari 2022

Compliment . Het was heerlijk en goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amira
2 januari 2021
Marc0
2 januari 2021

Het was echt veel te spicey. Als ik aangaf salade zonder komkommer dan moet dit er vervolgens niet inzitten. Dat is gewoon slordig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
29 december 2021

Geen

stefan stasse
29 december 2021

perefecct zoals altijd

Jeroen
24 december 2021

Ruim 1 uur gewacht maar kwaliteit was top.

Inge
23 december 2021

Zoals altijd was het weer zalig!

Anoniem
23 december 2021

Snelle levering Pizza was bijna koud Rijkelijk belegd met zalm (pizza zalm besteld) Maar geen ander beleg wat het saai maakt Zaten geen broodjes bij met kruidenboter Voortaan weer voor de pasta die altijd goed is

Lies Leunissen
22 december 2021

Het was zoals gewoonlijk weer heel erg lekker!

Patty
20 december 2021

Was weer top! Heerlijke calzone gorgonzola! En uiteraard was de bezorging weer stipt op tijd 😊

Albert & Mary
20 december 2021

Wederom heerlijk, goed warm ( biefstuk iets te hard gebakken wel mooi rose van binnen )

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost
18 december 2021

Iets later dan voorspeld, maar top kwaliteit!

M en J
16 december 2021

Zoala altijd weer heerlijke pizza

Mario Gremmen
15 december 2021

Via app gewenste bezorgtijd aangegeven van 19:45. Bestelling wordt om al om 19:00 uur afgeleverd. Resultaat: eten koud omdat ik nog aan het werk was. Vraag: Waarom vragen om een bezorgtijd als daar toch geen rekening mee wordt gehouden?

Rob
14 december 2021

Was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Ook op goede temperatuur en op tijd geleverd. Dank.

MR
12 december 2021

Champignons en paprika niet gaar, artisjok en olijven zeer karig belegd. We misten een beetje knoflookolie o.i.d. Wel netjes op tijd klaar en keurig te woord gestaan als altijd ondanks drukte.

Jose
12 december 2021

Heerlijke pizza’s, goed belegd en snel bezorgd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Walstra
12 december 2021

Pizza heerlijk, helaas niet echt warm

Rob Hessels
12 december 2021

Mjammie!!

Anoniem
11 december 2021

Zoals altijd, heerlijk!

Wim
11 december 2021

Bestelling geplaatst om 18.00 uur voor levering om 18.45. Helaas werden de pizza's pas om 19.30 geleverd

Annet
8 december 2021

Gewoon goed

IRW
8 december 2021

Heerlijke pasta en goed warm

John
5 december 2021

Keurig op tijd en zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Chapeau!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shanna Roumimper
5 december 2021

De pizza QS wat de artisjok erg hard en niet zo lkkr. Jammer dat er geen paprika op zat.

Wietze De Vries
5 december 2021

Heerlijke spaghetti met meatballs wat een feestje om dit te kunnen bestellen en van genieten

Bos
2 december 2021

Voortreffelijk zoals gebruikelijk.

Petra Westland
29 november 2021

Om 17.30 heb ik een bestelling gedaan met zsm daarbij. Ik kreeg een mail dat het eten om 19.05 bezorgt zou worden. Het werd 19.19 uur. Dit noem ik niet zsm. Ik had pasta pollo besteld en deze viel erg tegen. 1 stukje tomaat, 1 stukje ui en 3 schijfjes champignons. De kip zag er apart uit. Langwerpige stukjes, allemaal dezelfde dikte en lengte. Het leek niet op kip en het smaakte ook niet naar kip. Jammer. De lasagne en de pizza waren wel prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bea Groenveld
28 november 2021

Lekker maar voor ons een beetje te groot

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
26 november 2021

Exact op tijd geleverd. Eten was op goede temperatuur en smaakte prima.

Eva
26 november 2021

Heerlijke pizza af gehaald.

Jasper
24 november 2021

De pixza’s waren koud. Niet eens lauw.

Reactie van Selene

beste anonieme klant. Ik begrijp dit niet. U stuurt wel een recentie, anoniem weliswaar, maar geeft mij niet de kans om deze fout te herstellen. Uiteraard hoort een levering als dit niet te gebeuren. Ik stel voor bel ons meldt u en wij lossen dit voor u op. Groet Jeff

Diana
23 november 2021

De lekkerste Pizza en Pasta’s

Lauwman
19 november 2021

Elke keer weer lekker op tijd, lekker warm en gewoon super lekker!!!

M
19 november 2021

Zoals altijd weer prima kwaliteit!

Soof
17 november 2021

Altijd 👍

Daimy
17 november 2021

Heerlijk weer

Mary van W
15 november 2021

Wederom heerlijk, goed warm ruim 10 minuten eerder bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christine de groot Brusse
10 november 2021

Pizza en pasta waren prima maar ondanks de vraag om extra broodjes met kruidenboter maar 1 … ondanks tip … verkeerde zuinigheid .

Cora
7 november 2021
Kruidenberg
7 november 2021

Lekkere pizza’s, warm en een lekkere lichtbruine korst.

Manon
5 november 2021

Weer heerlijke pizza en bezorging weer zeer op tijd.

Bos
2 november 2021

Heerlijk! Niets op aan te merken.

h brink
31 oktober 2021
Ilse
30 oktober 2021
Gwen
28 oktober 2021

Altijd snelle bezorging, heerlijk eten en een super lekker stuk brood met kruidenboter bij m’n vegetarische lasagne. 10/10!

Christa
25 oktober 2021

Was heerlijk en goed verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bernadette
25 oktober 2021

Om 17.41 besteld, om 19.21 bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

yvonne staubach
22 oktober 2021

de helft van de bestelling werd niet geleverd. opnieuw bellen. het voorgerecht daarom maar als nagerecht genuttigd.

Marwa
19 oktober 2021

Super delicious pizza and great service. Compliments to the chefs 🧑🏻‍🍳

Mary
17 oktober 2021

Miste de ( heerlijke) dressing bij de salade. Wederom toppie heerlijk mals/ sappig en warm!

Rob Jobben
16 oktober 2021

Warm, op tijd en heerlijk van smaak

Tamara
16 oktober 2021

Lekker hoor!!! Heerlijk gegeten

Bennie
10 oktober 2021

Bezorger kwam op afgesproken tijdstip. Eten was zeer Smakelijk. Rundvlees was mooi rood van binnen en smaakte heerlijk. Weer voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabrina
10 oktober 2021

Helaas nu twee keer over pizza’s gehad die echter koud waren dus die we dan maar zelf in de oven nog hebben opgewarmd :-( Dit zijn wij echter niet gewend van jullie alleen de laatste twee bestellingen helaas koude pizza’s..

Nancy
8 oktober 2021

Was weer heerlijk, kom snel weer eens met me moedertje langs

Marwa Zamaray
6 oktober 2021

Beste eten in Weesp. Heerlijk eten, fantastisch service en op tijd bezorgd.

Linda
4 oktober 2021

De pizza was heerlijk, had iets warmer gekund maar als je een bestelling plaatst om 18.19 uur, je een bevestiging krijgt met levering om 19.25 uur dan lust je als je bestelling om 19.55 uur wordt geleverd alles…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
30 september 2021
Martin
29 september 2021

Zoals altijd een zeer goede en smaakvolle pizza zoals een pizza moet zijn.. Bezorgd binnen 20 minuten, helemaal goed.

Bonsen
26 september 2021

Pizza iets warmer graag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
25 september 2021
kreek
25 september 2021
frank Oosterveld
24 september 2021

Deze bezorger mag vaker langskomen. Heel prettig en netjes!

Christa
23 september 2021

Prima verzorgd

Gijs&Yvonne
23 september 2021

Gorgonzola was dun dit in tegenstelling tot anders. Verder goed!

Ellen
19 september 2021
Peter
15 september 2021

Lekker gegeten zoals altijd

Henja
13 september 2021
Bos
12 september 2021

Gerecht dat standaard wordt geleverd met macaroni wensten wij met spaghetti. Geen probleem Selene maakte het graag voor ons. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bonsen
11 september 2021

Alleen jammer, de Calcazone en Pizza waren niet erg warm. Andere keren was onze bestelling wel goed warm.

Christa
10 september 2021

Jammer dat er geen kaas en kruidenboter bij de bestelling was. Heel fijn dat het een uur eerder bezorgd werd.

Reactie van Selene

Ik snap je volledig. Hoop dat het niet meer gebeurt, zo ja bellen dan brengen we het alsnog. groet Jeff

Anneke Knollenburg
10 september 2021

Bezorger was helemaal oke, maar weer 25 minuten later dan gevraagd bezorgd.

Reactie van Selene

beste Anneke wij geven alltijd een responstijd aan die realistisch is gezien de drukte van dat moment. Met 7 man beschikbaar voor de bezorging proberen we aan de vraagtijd tegemoet te komen echter das niet altijd haalbaar. Hopelijk is dit te begrijpen. Groet en dank voor je bestelling Jeff

Rutger
4 september 2021

Zoals altijd, uitstekend eten, aanrader

F Oosterveld
3 september 2021

Er werd keurig aangebeld maar na het ontvangen van het geld geen dank je wel en eet smakelijk. Het is niet de eerste keer dat dit niet gebeurd en dat vind ik jammer.

Marc
2 september 2021

Altijd goed 👍

Gijs
30 augustus 2021

Top was het weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniëlle
28 augustus 2021

Eten was weer heerlijk , alleen bijna 1,5 uur wachten op twee pasta’s is een beetje belachelijk. 🤷🏼‍♀️

Daimy
28 augustus 2021

Heerlijk eten en goede bezorging

S Martha
27 augustus 2021
A. Post
25 augustus 2021

Topkwaliteit, knapperige pizza's, romige pasta Carbonara en geweldige Ossenhaas.

Binsen
23 augustus 2021

Niets aan toe te voegen, was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melvin
22 augustus 2021

Portie’s worden steeds kleiner, vorige keer ook al opgemerkt ‘t is te weinig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shanna Roumimper
22 augustus 2021

De pizza was erg vet vandaag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pim van Rossum
21 augustus 2021
Bennie
15 augustus 2021

Bestellen hier vaker en de kwaliteit en smaak zijn altijd goed. Lekkere vega lasagne en salade. Keurig geleverd op de opgegeven tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arnolda Sprenger De Rover
12 augustus 2021

Was gewoon weer lekker!

Ellen
12 augustus 2021
Monique
12 augustus 2021

Bezorging was sneller dan de prognose. Het eten was wederom heerlijk! Dank Jeff en team

Ruud van Rijn
11 augustus 2021

Brood was half zwartgeblakerd en 1 uur nodig voor 2 simpele pasta’s en dat terwijl de zaak net open is, moet sneller kunnen!!!

Reactie van Selene

hoi X ja het was druk dus die bezorgtijd klopt wel degelijk. 3 mensen in de keuken en 4 aan het bezorgen dus zeker ons best gedaan. Ons brood maken we zefl van vers pizzadeeg, jammer dat het donker was. Bij je volgende bstelling meldt het even en we doen een extra portie. groet en fijne avond jeff

cees
8 augustus 2021

Normaal gesproken altijd een lekker pizza. Deze keer was de pizza gewoon koud. Niet wat ik gewend ben van ze. Zonde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dorry Hansen
8 augustus 2021

Het was weer heerlijk😘

Melanie
6 augustus 2021
Rob Jobben
1 augustus 2021

Op tijd, lekker goed warm, smaak top

Diana
31 juli 2021

De lekkerste pasta en Pizza’s Van Weesp

Christa
29 juli 2021

Vandaag ietsje minder als normaal. De gorgonzola ontbrak uit onze salade mista gorgonzola. En dat heerlijke bakje kruidenboter zat er ook niet (hoewel we dat niet apart hoeven te bestellen en betalen). Maar smaak en vulling van de calzones was ouderwets uitstekend. Misschien had ik het even moeten melden, maar ach. We hadden weer een heerlijk maal.

M kreek
26 juli 2021
Groen
23 juli 2021

Prima Calzone, smaakte erg goed, prima mix aan ingrediënten. Enige verbeterpunt is dat de vulling wat gelijkmatiger verdeeld kan worden.

Erwin Pappot
18 juli 2021

Heerlijke pizza en pasta, het was het wachten waard!

Yen-Mie Lai
15 juli 2021

Zoals altijd voortreffelijk. Altijd op tijd en vriendelijke bezorging. Eten warm en naar wens. Heerlijke kruidenboter en brood erbij.

gijs
15 juli 2021

top

Bonsen
13 juli 2021

Perfecte pizza’s weer besteld en keurig op tijd.

Melvin
11 juli 2021

Erg lekker !! Alleen was de lasagne wel heel erg weinig, gelukkig na bellen kregen we nog een twee lasagne met een normale portie erg tevreden !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
10 juli 2021

Na 1:50 uur wachten ( ruim 45 minuten na de beloofde bezorgtijd van 1:05 uur) op 2 pizza's heb ik gezegd : Hou ze maar. Op dat moment stonden ze klaar om bezorgd te worden. Tip: Bel even zelf als het zo lang duurt en regel dan iets, waardoor je begrip wekt bij de klant. Sorry zeggen kan ook helpen. Normaal wel altijd lekkere pizza's!

Reactie van Selene

he yvonne heel vervelend om te horen en je hebt volledig gelijk. Sorry voor het ongemak

Michael
9 juli 2021

Langer dan 2.5uur moeten wachten

Nina
9 juli 2021

Was weer top!! Keurig op tijd bezorgd en eten was weer super lekker.

Gert
8 juli 2021

Levering te vroeg. Maar prima. Kwaliteit niet consequent maar wel prima. Zou ben dol op hun kruiden boter.

Ellen
8 juli 2021
Erwin
4 juli 2021
Diana
3 juli 2021

De lekkerste pasta’s van Weesp

Dorry
1 juli 2021

was weer heerlijk

N
30 juni 2021

De pizza was helaas niet warm.. De paprika, champions en uien waren bovendien nagenoeg rauw. Alsof ze er later opgelegd waren. Het viel deze keer dus wat tegen. Vorige keren waren we wel heel tevreden!

Reactie van Selene

goedemorgen, ik vind het ronduit vervelend om te horen, zo hoort het niet te geen. Mocht het ooit nog eens voorkomen, wat ik niet hoop, bel dan direct dan leveren we alsnog een goed product. In dit geval: als u weer bestelt bel dan even en vraag naar jeff of florent en je krijgt een product gratis. groet en nogmaals sorry jeff

Suus
28 juni 2021

Pasta was te lang doorgekookt, er was weinig bolognese saus en flauw van smaak. Bij de carbonara weer veel room en ook de pasta te ver door gekookt. Erg jammer. Ook had ik aangegeven dat het on 19.00u bezorgd moest worden, het was er al om half 7 en mijn man was nog niet thuis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Selene

Suus, dank voor je reactie. Als een product kwalitatief niet goed is bel dan dan leveren we nieuw. Dingen als al dente of minder is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik wil het zo met je afspreken dat je de volgende keer even belt dan krijg je een product van me. groet jeff

Melvin
27 juni 2021

Echt fantastisch eten al van af het begin bestel ik bij Selene er is geen betere. Een echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C. Snel
27 juni 2021

Complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Bos
27 juni 2021

Opnieuw in alle opzichten uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ati Buisman
27 juni 2021

2 x pasto misto besteld. We hebben de canelloni en lasagne in het gerecht niet kunnen ontdekken. De pasta bestond uit penne en ravioli. Beetje jammer. Het bijgerecht bij het vlees was een beetje afgezaagd. Mag wel eens iets anders zijn.

Reactie van Selene

Hoi Ati, ik snap best dat je als garnituur eens iets anders wil. We hebben een verukkelijke spaghetti aglio olio als alternatief. Laat het ons volgende keer weten en we zullen je verrassen. groet jeff

Gijs
27 juni 2021

Top kwaliteit!!!! Dank Jeffrey cs…….

J
26 juni 2021
Brigitte
26 juni 2021

Erg lekker en goed gloeiend heet afgeleverd.

Henja Brink
18 juni 2021

Onze pizza’s waren niet meer warm toen ze aankwamen. Nu was er onweer en regen vanavond, dus ik ga er vanuit dat de bezorger lang heeft staan schuilen omdat hij op de fiets was. We hebben de pizza’s een kwartier in de oven gedaan, en toen waren ze prima!

Jack den Hartog
18 juni 2021

Een hele vlotte bezorging en een heerlijke maaltijd

Souverein
10 juni 2021

Pizza flauwe hap niet echt lekker !

Lil
6 juni 2021

Deze keer viel het tegen. Er zaten weinig champignons op de pizza, en de pizza was steenkoud. Niet wat ik gewend ben van Selene.

Reactie van Selene

Hoi Lil, sorry voor deze blunder, bel volgende keer even en vraag naar jeff of florent en je krijgt een gratis pizza van ons. groet jeff

briess
4 juni 2021

Bezorging: tja, wanneer je niet voor zsm kiest maar voor bezorging op 19:15 en ook de status van bezorging geeft aan dat om 19;15 bezorgd gaat worden en bezorger staat om 19:00 uur voor de deur.. wat heb je dan aan die geautomatiseerde ETA? Maar goed, vooral de Tortelloni Pesto was errug lekker!

Reactie van Selene

tja ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren. Ik krijg wel eens een opmerking dat het erg lang duurt dat heeft dan te maken met drukte. Maar een kwartier te vroeg...... het is natuur schier onmogelijk om op de minuut te werken en denk dat dat heel logisch is. Wil je het echt op de minuut pik het dan bij ons op. groet jeff

RJ
3 juni 2021

Erg lekkere pizza's gehad en bestelling was op tijd!

MJ Luites
3 juni 2021

Zeer teleurgesteld in kwaliteit van pizzas. Ze waren papier dun en zwart geblakerd.

Reactie van Selene

Sorry dat ik laat reageer. dit had niet mogen gebeuren. Bel in dit soort situaties direct en we leveren opnieuw. Voor nu: bel mij de volgende keer dan is die ronde van mij. groet jeff

Patrick
2 juni 2021
scooter weesp
31 mei 2021

Beste Pizzas en Pasta van Weesp en omstreken. Vers brood en Pasta huisgemaakt. Altijd vrolijke eigenaar , ga zo door !!

Schill
30 mei 2021

Prima op tijd afgeleverd en natuurlijk weer superlekkker

Carina
29 mei 2021

Héérlijke pizza

Chris
27 mei 2021

Zoals eigenlijk altijd! Heerlijke pizza's, de salade goed gevuld en exact op tijd bezorgd. Mooi stuk brood erbij en de kruidenboter is heerlijk. Wij genieten er iedere keer weer van.

Diana
26 mei 2021

Wat een heerlijke pasta, en dan ook nog gratis een heerlijk broodje met knoflook boter.

Nol
24 mei 2021

Heerlijk zoals altijd! Bezorging mooi op tijd en alles lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lieke Wagenaar
24 mei 2021

Eten was heerlijk en vriendelijke bezorging erg op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Neuhuys
24 mei 2021

Half uur eerder dan gedacht, heel fijn. Pizza’s waren heerlijk, luchtig en goed belegt. Tot de volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigitte
23 mei 2021
Bonsen
23 mei 2021

Bestelling komt keurig op tijd. En heel netjes met auto zodat het eten goed warm blijft.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
23 mei 2021
Floor
20 mei 2021

Prima pizza, warm bij bezorging. Wel waren de korstjes wat aangebrand en zat de helft van mijn topping naast de pizza. De bambino was wat vet. Niet zo goed als altijd, maar nog steeds oké.

Gijs
20 mei 2021

Top

Esther
18 mei 2021
Arthur Post
18 mei 2021

Topzaak. Top eigenaar. Knappe bezorgers vinden mijn dochters. Gewoon een topverhaal

Bea Groenveld
16 mei 2021

Wat minder sslade zou ook prima zijn Lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irma
16 mei 2021

Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk!

Hilde
13 mei 2021

2 keer bij selene besteld. Eerste keer was de bezorger 1 uur te vroeg. Gister was de bezorging een half uur te laat en de pizza’s waren ook niet meer warm. ERG JAMMER. want de smaak van de pizza’s was wel goed.

Chris
9 mei 2021

Tot onze schrik kwam de bezorger niet om 19:45 maar al om 18:45 uur. Voor hetzelfde geld hadden we ergens onderweg alvast besteld en waren we nog niet eens thuis geweest. En we zaten ook net aan onze eigen gemaakte salade. Die we dus toen maar als nagerecht hebben genoten. Al met al niet erg handig.

Patrick
7 mei 2021
Jan
7 mei 2021

Prima eten!

Marly
7 mei 2021

Uit de kunst weer Heerlijk eten...toppertjes

Sabrina
2 mei 2021

Pizza altijd heerlijk en lekker warm! Bezorging altijd snel...laatst was er iets vergeten van de bestelling binnen 10 minuten was de nabezorging er! Dus gewoon top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zuijlen
2 mei 2021

Het was zoals altijd heerlijk!

Frenck
30 april 2021

Normaal altijd top, bestellen altijd bij Selene als we lekkere pizza willen, eten was nu alleen beetje lauw bij aankomst, brood erg aangebrand en pizza randen ook vrij zwart, zonde...

Sandra
30 april 2021
Bowie
29 april 2021

Bodem was dun en stevig, korst was dun en niet krokant. Helaas waren de ingrediënten niet vers en zat er te veel op de pizza. Er zat ook niet veel smaak aan.

Anoniem
27 april 2021
Atie Buisman
27 april 2021

De kalfsoesters waren iets te droog/gaar. Voor het overige was het weer prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke
21 april 2021

Wat was het weer heerlijk! De melanzane is elke keer zalig. De pizza’s van goede kwaliteit. Kortom perfect

Marly
21 april 2021

Uit de kunst ennheerlijk eten

Miranda
19 april 2021

Altijd heerlijke pizza's! Verwachte levering zou 5kwartier duren, maar na een halfuur werden de pizza's al bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Veeger
19 april 2021
Monique Olthof
17 april 2021

Weer lekker gegeten, Jeff !!

Tim
17 april 2021

Heerlijke pizza's en snel geleverd!

Diana
15 april 2021

De lekkerste pasta van Weesp!

Gijs Francken
14 april 2021

Was weer top !! En exact op tijd! Dank jullie wel!!

Margreet Schep
13 april 2021

Was top. Alleen de pizza was niet bezorg, werd na telefoontje wel vrij snel gebracht maar was daardoor wel een beetje koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
12 april 2021

Zoals gewoonlijk weer zalig en super warm afgeleverd: top!!!

Johan
11 april 2021
anneke
11 april 2021

het was heeeeerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marije
11 april 2021

Was weer erg lekker. Alles was helaas wel wat minder warm. Pizza nog moeten opwarmen tussendoor. Normaal is alles goed op temperature, dus we waren wat verbaasd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
11 april 2021

We hadden ossenhaas. Een met champignons en de ander met kippenlevertjes. Het was weer heerlijk.

Lenie van Eersel
11 april 2021

Was heel lekker allemaal Bezorging stipt op tijd en keurig De biefstuk was wat te doorbakken ( naar onze zin) maar valt denk ook niet mee omdat het wat later op tafel staat en je ook niet aan kon geven hoe je hem wilde . Dus misschien deze niet meer bestellen Voor de rest was het heerlijk

Groenhart
9 april 2021

Altijd top ! Was weer heerlijk

Van den Bossche
9 april 2021

We bestelden een pizza porchetta en kregen alleen ham erop. Na telefonisch contact werd beloofd dit bij volgende bestelling te compenseren

Miranda
8 april 2021

Een heerlijke lasagna. Yummieeee